Offcanvas Info

• l  Prowadzeniu ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą  o rachunkowości,

• l  Wtórnym sprawdzaniu dowodów księgowych pod względem formalnym.

• l  Usystematyzowaniu oraz oznaczeniu numerem wszystkich dowodów źródłowych podlegających księgowaniu.

• l  Dekretowaniu dokumentów źródłowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont.*

• l  Sporządzaniu wydruków danych syntetycznych i analitycznych będących przedmiotem przetwarzania na komputerze za okresy sprawozdawcze i dany rok obrachunkowy *

• l  Rozliczaniu kosztów i ustalaniu wyniku finansowego za okresy sprawozdawcze *

• l  Ustalaniu należnych zaliczek na podatek dochodowy i sporządzaniu obowiązujących deklaracji.

• l  Sporządzaniu rocznych rozliczeń podatku dochodowego wg obowiązujących przepisów.

• l  Sporządzaniu list płac,

• l  Sporządzaniu wariantu porównawczego kosztów działalności,*

• l  Sporządzaniu obowiązujących deklaracji i rozliczeń podatku od wynagrodzeń,

• l  Sporządzaniu deklaracji i rozliczeń ZUS,

• l  Prowadzeniu ewidencji z tytułu VAT i sporządzaniu miesięcznych deklaracji tego podatku,

• |  Generowanie i wysyłka plików kontrolnych ( jpk )

• l  Prowadzeniu całości spraw kadrowych, tj. akt osobowych oraz kart przychodów pracowników **

• l  Sporządzaniu deklaracji do wszystkich tytułów podatkowych w obowiązujących terminach, łącznie z informacjami imiennymi pracowników,

• l  Sporządzaniu wszystkich wymaganych sprawozdań finansowych i księgowych w tym sprawozdań do GUS-u,

• l  Obsługiwaniu prowadzonych u Zleceniodawcy kontroli skarbowych i kontroli ZUS

• l  Biuro zobowiązuje się do okresowego przechowywania całości dokumentacji księgowej i innych dokumentów zleceniodawcy w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim oraz zapobiegający ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, a także do zachowania ścisłej tajemnicy służbowej we wszystkich sprawach dotyczących prowadzonej działalności przez firmę .

• --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* - Dotyczy firm prawa handlowego

** - W / g  umowy